Terug College van burgemeester en schepenen

Mon 25/10/2021 - 13:00 Collegezaal

Bestuur

College

Algemene dienstverlening

  • Het college van burgemeester en schepenen geeft zijn goedkeuring aan volgende openingsuren voor het gemeentehuis vanaf 1 januari 2022:

    • Maandag: 9 tot 12 uur op afspraak en 17.30 tot 20 uur op afspraak
    • Dinsdag 9 tot 12 uur op afspraak
    • Woensdag 9 tot 12 uur op afspraak en 14 tot 16 uur afspraak + vrije inloop
    • Donderdag 9 tot 12 uur op afspraak
    • Vrijdag 9 tot 12 uur afspraak + vrije inloop

    Telefonische bereikbaarheid

    • Maandag: 9 tot 12 uur en 14 tot 16 uur en 17.30 uur tot 19.30 uur
    • Dinsdag 9 tot 12 uur en 14 tot 16 uur
    • Woensdag 9 tot 12 uur en 14 tot 16 uur
    • Donderdag 9 tot 12 uur en 14 tot 16 uur
    • Vrijdag 9 tot 12 uur

Secretariaat

Reglementen

Personeel

Persoonsgebonden dienstverlening

Begraafplaats

  • Aanvraag verlenging grafconcessie.

    Het college besloot het verzoek om de bestaande grafconcessie op de gemeentelijke begraafplaats met 10 jaar te verlengen in te willigen en nominatief te wijzigen.

  • Het college besloot het verzoek om de bestaande urnenveldconcessie op de gemeentelijke begraafplaats met 10 jaar te verlengen, in te willigen.

     

     

Bevolking

  • Ambtshalve schrapping.

    Naar aanleiding van een politieverslag werd iemand door het college ambtshalve geschrapt uit het bevolkingsregister van Aartselaar.

Financiën

Omgeving

Grondgebonden dienstverlening

Stedenbouw

Milieu

Openbare werken

Mobiliteit

Markt

Samenleving

Cultuur

Festiviteiten

Onderwijs

  • Het college verklaarde volgende ambten vacant vanaf 15 oktober 2021 en benoembaar per 1 januari 2022 op voorwaarde dat de betrekking op dat ogenblik nog vacant is in het gemeentelijk onderwijs van Aartselaar

      •   in het ambt van onderwijzer: 47/24 lestijden
      •   in het ambt van leermeester islamitische godsdienst:  2/24 lestijden
      •   in het ambt van kinderverzorgster:  3/32 uren
      •   in het ambt van zorgcoördinator PBA:  24/36 uren
      •   in het ambt van ICT-coördinator PBA:  20/36 uren
      •   in het ambt van administratieve medewerker PBA:  1/36 uren

Publicaties