Het college besloot het volgende: In de Industrieweg wordt het parkeren verboden aan de onpare zijde vanaf 40 meter voor het kruispunt met de Vluchtenburgstraat tot het kruispunt met de Vluchtenburgstraat.
Dit wordt aangeduid met de borden E1 met onderbord Xa en Xb voor respectievelijk het begin en einde van de reglementering.
Het decreet van 22.12.2017 over het lokaal bestuur, zoals laatst gewijzigd.
De wet betreffende de politie over het wegverkeer, gecoördineerd bij K.B. van 16.3.1968, zoals laatst gewijzigd.
Het decreet van 16.5.2008 betreffende de aanvullende reglementen op het wegverkeer en de plaatsing en bekostiging van verkeerstekens, zoals laatst gewijzigd.
Het Koninklijk Besluit van 01.12.1975 houdende algemeen reglement op de politie van het wegverkeer en van het gebruik van de openbare weg, zoals laatst gewijzigd.
Het Ministerieel Besluit van 11.10.1976 waarbij de minimumafmetingen en de bijzondere plaatsingsvoorwaarden van de verkeerstekens worden bepaald, zoals laatst gewijzigd.
Het besluit van de Vlaamse Regering van 23.1.2009 betreffende de aanvullende reglementen op het wegverkeer en de plaatsing en bekostiging van de verkeerstekens, zoals laatst gewijzigd.
De Omzendbrief MOB/2009/01 van 3.4.2009.
Het delegatiebesluit van de raad van 29.6.2009, gewijzigd op 16.12.2013.
Voertuigen die geparkeerd staan bij het naderen van het kruispunt met de Vluchtenburgstraat conflicten veroorzaken met het verkeer in tegenovergestelde richting;
De te reglementeren openbare weg behoort tot het beheer van de gemeente.
Artikel 1 De verkeerslichten
Niet van toepassing
Artikel 2 De voorrangsborden, met uitzondering van het verkeersbord B17
Niet van toepassing
Artikel 3 De verbodsborden
Niet van toepassing
Artikel 4 De gebodsborden
Niet van toepassing
Artikel 5 De verkeersborden betreffende het stilstaan en parkeren (inclusief de parkeerautomaten en parkeermeters)
§1 In de Industrieweg wordt het parkeren verboden aan de onpare zijde vanaf 40 meter voor het kruispunt met de Vluchtenburgstraat tot het kruispunt met de Vluchtenburgstraat.
Dit wordt aangeduid met de borden E1 met onderbord Xa en Xb voor respectievelijk het begin en einde van de reglementering.
Artikel 6 De volgende aanwijzingsborden: F1, F1a, F1b, F3, F3a, F3b, F4a, F4b, F5, F7, F9, F11, F12a, F12b, F13, F15, F17, F18, F19, F91, F97, F99a, F99b, F99c, F101a, F101b, F101c, F103, F105, F107, F109, F111, F113.
Niet van toepassing
Artikel 7 De zonale reglementeringen (inclusief de zones afgebakend met borden F4a en F4b)
§1 Deze straat ligt in een zone 50 gesignaleerd met de borden ZC43 (50) aan het begin van de zone en ZC43/ (50) aan het einde van de zone.
Artikel 8 De overlangse markeringen die de rijstroken aanduiden
Niet van toepassing
Artikel 9 De overlangse markeringen die een fietspad aanduiden
Niet van toepassing.
Artikel 10 De gele onderbroken streep parkeerverbod
Niet van toepassing
Artikel 11 De brede witte doorlopende streep die de denkbeeldige rand van de rijbaan aanduidt
Niet van toepassing
Artikel 12 De dwarsmarkeringen
Niet van toepassing
Artikel 13 De voorsorteringspijlen, de markeringen van verkeersgeleiders of verdrijvingvlakken, de markeringen die parkeerplaatsen afbakenen en de voorsorteringstroken voor fietsers
Niet van toepassing
Artikel 14 Oversteekplaatsen voor voetgangers
Niet van toepassing
Artikel 15 Oversteekplaatsen voor fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen
Niet van toepassing
Artikel 16 De verhoogde inrichtingen
Niet van toepassing
Artikel 17 Diverse
Niet van toepassing